Müşteri Hizmetleri

Telefon : (0212) 310 37 24 Whatsapp :(0549) 802 47 75
Çağrı Merkezi : 444 9 237 Whatsapp :(0549) 802 47 79
Adres : Fulya Mah. Büyükdere Cad. No:78-80 Akabe Ticaret Merkezi K:3 D:101 Mecidiyeköy 34394 Şişli / İSTANBUL

ÇÖZÜM MERKEZİ Sorununuz varsa hemen bize yazın sizi arayalım.


Şikayet Yönetim Sistemimiz

Sizlerden gelen şikayet, öneri ve memnuniyet geri bildirimlerini kurumsal gelişimimizin en temel fırsatlarından birisi olarak kabul eder ve bu inanç ile yaklaşırız. Kalite Politikamız çerçevesinde tüm taleplerinizi öncelikle müşteri odaklı yaklaşım prensibimize bağlı kalarak değerlendirir ve sonuçlandırırız.

Şikayetlerinizi Bize Nasıl İletebilirsiniz?

Bir şikayetiniz olduğunda bize aşağıda belirtmiş olduğumuz yöntemlerden birisiyle iletebilirsiniz.
444 9237 numaralı telefonumuzdan hafta içi mesai saatleri içerisinde müşteri temsilcilerimize bağlanarak, www.vakifemeklilik.com.tr web sitemizin çözüm merkezi sayfasını ziyaret ederek, 0212 310 39 85 numaramıza faks göndererek, info@vakifemeklilik.com.tr mail adresimize mail göndererek ya da Genel Müdürlük veya Müşteri Hizmetlerimize posta göndererek bizlere ulaşabilirsiniz.

Genel Müdürlük Adres: Muallim Naci Cad. No:22 Ortaköy, 34347 Beşiktaş / İSTANBUL

Müşteri Hizmetleri Adres: Fulya Mah. Büyükdere Cad. No:78-80 Akabe Ticaret Merkezi K:3 D:101 Mecidiyeköy 34394 Şişli / İSTANBUL

Şikayet Talebinizi İlettikten Sonra Ne Olur?

Şikayet talebinizi derhal işleme alırız. Talepleriniz bize ulaştıktan sonra 1 iş günü içerisinde talebinizi işleme aldığımız ile ilgili geri dönüş yapar ve memnuniyetiniz için bizden beklentinizi anlamaya çalışırız. Konusu ne olursa olsun, tüm şikayetlerinizi sizin memnuniyetinizi düşünerek inceler ve sonuçlandırmaya çalışırız.
En geç 5 iş günü içerisinde şikayetinizi* inceler ve sonucu hakkında bilgi vermeye çalışırız.
Şikayetinizi sonuçlandırdıktan sonra 10 iş günü içerisinde sizi tekrar arayarak anket gerçekleştirir ve memnuniyetinizi ölçümleriz.

*Şikayete ilişkin işlemlerin yasal olarak tamamlanma süresi 15 iş günüdür.

Şikayet Süreciniz Tamamlandıktan Sonra Ne Olur?

Süreçlerimizi ve hizmet kalitemizi iyileştirmek amacıyla tüm sonuçlanan şikayetlerimizi ve memnuniyet anket skorlarımızı ölçümleriz.
Hizmetlerimizin her aşamasını müşteri memnuniyeti odak noktası ile planlar ve buna göre çalışırız.